Pressemeddelelse

ISV/Trinava industri og skadeservice ApS, der tidligere hed Dansk Industri og Skadeservice Vest ApS bliver en del af svenske Oleter Group og udbygger yderligere den landsdækkende skadeservice-strategi i Danmark Med ISV/Trinava industri og skadeservice ApS.

9. januar 2023

|  Nyhed fra ISV Trinava

Pressemeddelelse fra Oleter Group.

ISV/Trinava industri og skadeservice ApS, der tidligere hed Dansk Industri og Skadeservice Vest ApS bliver en del af svenske Oleter Group og udbygger yderligere den landsdækkende skadeservice-strategi i Danmark Med ISV/Trinava industri og skadeservice ApS –

Sammen med sidste års opkøb af Trinava Skadeservice Danmark A/S – udvider og samler Oleter Group et landsdækkende skadeservice selskab under navnet: ISV/Trinava Industri og Skadeservice.

Roar Smedsrud, der er landeansvarlig i Danmark for Oleter Group, udtaler: Oleter Group er gået ind i Danmark med spændende strategiske planer, der bygger på kvalitet, lokalt entreprenørskab, fleksibilitet og stærkt kundefokus. Oleter Group oplever at både ISV og Trinava Skadeservice Danmark har en stærk kultur, der netop bærer på disse værdier. Vi ser i Oleter Group, at de to enheder, som samles i ét selskab i løbet af 2023, vil udgøre en utrolig stærk og spændende forretningsenhed og kvalitetsmæssig enhed i Danmark.

Det er desuden vigtigt for Oleter Group, at den konsoliderede enhed fortsat er en selvstændig virksomhed, Det ligeledes været en prioritering for Oleter Group, at den danske ledelse, der udgøres af direktørerne Kim Bak Kristensen, Torben Lind og Søren Holbøll, også fremover vil udgøre direktionen i Danmark. Dermed er den ledelsesmæssige erfaring og kompetence fastholdt i Danmark. Landsdækkende industri- og skadeservice med 130 ansatte ISV/Trinava har i dag 130 ansatte på 8 afdelinger i Danmark (Farum , Holbæk, Langeskov, Kolding, Esbjerg, Hodsager, Randers og Nørresundby). Derudover etableres der i løbet af kort tid en afdeling i Aarhus og en afdeling i Sydsjælland. Grundlæggende handler det om, at styrke markedspositionen, tilføre et bredere erfaringsgrundlag og en større platform med det sigte, at kunne stå stærkere ikke kun i Danmark, men i hele Norden. Oleter Group ejer i dag Ocab skadeservice i Sverige, Frøiland Bygg Skade i Norge og med det nye danske setup er man totalt mere end 2000 ansatte i Norden udtaler Oleter Group CEO Klas Elmberg.

Vi glæder os til at kunne trække på hele det nordiske netværk i forhold til udvikling af metoder, digitalisering og udvikling af hele forretningen ”industri- og skadeservice”, at imens vi fastholder vores selvstændighed som forretning og virksomhed, fortæller adm. direktør Kim Bak Kristensen afsluttende.

Kontaktinformationer

Adm. Direktør Kim Bak Kristensen

Tel.: 2146 8072 Email: kim@isvest.dk

Landechef Roar Smedsrud Tel.: 0047 918 65 406 Email: rs@fbs.no

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål, brug for supplerende oplysninger eller vil du vide mere om nyheden fra ISV Trinava? Du er velkommen til at kontakte os for mere information.

Øvrige nyheder

Dråber fra ISV | Trinava Industri og Skadeservice logo