Struktureret, imødekommende og erfaren økonomimedarbejder søges til en meget alsidig stilling, hvor ikke to dage er ens, men hvor det er vigtigt at kunne skabe overblik og håndtere at have mange bolde i luften.
Som vores nye kollega vil din hverdag være på et af virksomhedens kontorer i Hodsager, Aarhus eller Farum, hvor du vil få et tæt samarbejde med vores økonomi- og HR-afdeling, sagsadministration og CFO. Dine primære opgave vil være håndtering af bogholderiet fra A-Z, men det er også vigtigt for os, at du er omstillingsparat og altid er klar til at hjælpe kollegaer med et smil på læben.
Du vil selvstændigt få ansvaret for bogholderiet med opgaver der indbefatter:
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse inden for økonomi og bogholderi f.eks. som revisor assistent, financiel controller, økonomi assistent eller lign. Gerne suppleret med min. 5 års erfaring inden for området.
Herudover kan du nikke genkendende til:
En spændende og alsidig stilling, hvor du bliver en del af en servicevirksomhed med ambitiøse vækstplaner, og med mulighed for personlig og faglig udvikling.
Du vil blive en del af et fantastisk team bestående af engagerede og imødekommende kollegaer, der altid er klar til at hjælpe hinanden.
Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.
Så send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt til job@isvt.dk. I emnefeltet bedes du anføre: Økonomimedarbejder
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte konstitueret CFO Stina Eriksen på se@isvt.dk eller tlf. +45 23 27 07 90
Konstitueret CFO
Stina Eriksen
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og forhåbentlig byde dig velkommen til ISV TRINAVA – teamet.
Vi har akut skadeservice døgnet rundt, og kan være i hele landet på under 60 minutter. Vores telefoner er altid åbne, og vi er til rådighed alle dage, hele året.
Persondatapolitik · Cookies © 2024 ISV Trinava